Wordless Wednesday: Harum Manis Perlis

mari ! mari ! Harum Manis Perlis..
sekilo duaplohlapan hengget.. 


Previous
Next Post »
18 Komentar untuk "Wordless Wednesday: Harum Manis Perlis"

mahal sungguh sampai sanggup beli sebiji je...hehe

mahal sungguh sampai sanggup beli sebiji je...hehe

amboih banyaknya borong harum manis

tu..sedapnya cik sue..peberet kami sekeluarga!

banyak u skali bli cik sue..:)

banyaknyaaa... saya tak makan lagi pun harum manis ni.. hehehe

kemain ciksu borong.. zaza tak merasa lagi huhu

HAMBOII BYKNYA SU.. MMG MAHAL TAPI SEDAP DAN WANGI

nasib baik kat umah ade lagi harumanis..hehehe

CIksu, nape banyak sgt. Nak beli sikit boleh? Heheh.

Alhamdulillah dapat rasa baru ni balik kampung. Abg Ros yang kerja kat Perlis ada belikan ;)

amboiii sedapnya..tolong la perut jangan mengidamm!

Niaga harumanis ke ciksu.. Hihi

mahal tapi sedappppppppp ekekekekeke

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF