Kenangan di bulan Syawal

hari ni 14 Syawal, kan ? 


teringat pulak kenangan tahun lepas..

rania dilahirkan pada 14 Syawal 1435H. kalau ikut tahun masihi 10/8/2015 nanti genap lah usia rania setahun :')

berjalan. minggu ni kemahen seronok dok atur langkah. makin yakin dan berani. makin laju je. sengih sampai ke telinga umi nengoknya.

gigi. dah keluar sikit. belah bawah. serong juga. ikut umi lettew. suka main acah2 bila minum. lagi umi beradoi, kemahen suka lagi. lagi diacahnya. tahan gggrrrrrr je..

suka memanjat. pantang nampak umiayah baring comfirm datang landing. pastu naik dok atas dada. macam2 gaya dibuatnya. kejap tepuk muka la, acah2 nak cium pipi la. pendek kata ada aje keletahnya yang buat umiayah tersenyum.



Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Kenangan di bulan Syawal "

selamat ya rania sebentar lagi mau setahun hehehe ehh udah ngucapin duluan hari lahirnya kan masih lama ya mba hehehe

Alhamdulillah.. Cepat je masa berlalu..

Sekejap je masa berlalu kan. Rania dah nak setahun

Cepatnya masa berlalu kan.. ai.. dh mcm2 pandai rania ni..

Rasanya baru lagi...diam tak diam dah nak setahun dah Rania yer...Alhamdulillah

Salam lebaran dari Bunda...

tak lama dah nak setahun kan,kejap je masa berlalu..adelya 22 ogos ni pun 2 tahun la

Jap je rania nk masuk setahun. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF