Kuih Tepung Pelita Asli Sedappppp

6 ketoi RM3
harga sama dengan tahun saya meniaga dulu. rasanya pon masih sedap macam dulu.

hanya ada di bulan ramadan sahaja.

nampak ! nampak ! 
cantik, menarik, tertarik.. 
lembut je bila masuk ke dalam mulut.. 
cukup manis, cukup lemak. 

boleh beli di BAZAR RAMADAN DI BELAKANG CIMB SETIAWANGSA. LAIN TEMPAT SILA CARI TRAY KAYU. MAKA SAMALAH TUAN YANG MEMBUATNYA

kebiasaannya saya pernah jumpa di bazar ramadan taman melawati dan taman sri rampai. 


Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Kuih Tepung Pelita Asli Sedappppp"

Sedapnya! Saje je ambik gambo closed up ek...

Adoi yg close up tu terbukti nmpk sedap

akak pun suka kuih tepung pelita nih

Aduhai... terus tak menahan! Baru nak tanya dapatkan mana dalam entri yang dikomen sebelum ni. Rupanya di area sana yerk. Memang saya tak pernah pergi pun masa bulan puasa ni... Sedih!

sedap kan hihihihi tapi nak buat acuan dia tu renyah

haihh kecor alioooo tgok kuih tu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF