Penat

sampai kl lebih kurang jam 3 petang hari tu. tengah panas lip-lip. terus balik rumah. selesaikan apa yang patut. sebelum asar keluar semula, sebab nak cari barang dapur sebelum balik bercuti raya. stok untuk 2 minggu je. sekali harung. hujung-hujung puasa dah tak lalu nak membeli, comfirm sesak, kan ! 

sampai ke malam. itu pon gigih la dok mencari benda alah ni haaa. sudahnya berbuka dengan kurma dan air je dulu. balik tu, baru masak. nak makan di luar pon pikir banyak kali sebab anak kecil kan. waktu maghrib pulak. so, malas nak rushing. wat lek je T_T

dah dapat apa yang dicari, terus balik. harapnya misi berjaya dilaksanakan la. jangan hangat-hangat tahi ayam je. 

misi apa tu ? tunggguuu..

balik tu memang penat sesangat sebab belum rehat secukupnya. sibuk melayan penat dan rutin harian. itu yang tak sempat nak online. 

ps: lambat nak ajak uols, tak sempat nak belek hp lelama. ada aje halnya. tapi cubalah. mana tau kan. ada rezeki kita di situ.. 

Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Penat"

Misi ap ty cik sue..kemain lg persiapan..

Nak buat apalah tu Ciksu sampai keluar dari petang sampailah ke malam *_* Jangan-jangan nak buat kuih raya ke? Ciksu ni kan rajin sungguh bab-bab memasak bagai ni.

Saya pun tahun ni jarang berbuka di luar. Azam kali ni nak memasak aje sendiri. Lagipun mak mertua ada di sini, kenalah rajin sikit~_^

akak dah tau apa misinya tu hehehe

kira kalau boleh memang elak keluar petang sebab takut nanti rushing balik nak masak. lepas masak baru keluar setakat jalan2 tu ok hihihihi

misi apa kah?
masak masak ekk :)

sama la..krn kpenatan diri tu x b'on9 sgt skarang

hangat2 thi ayam tu selalu la terjadinya ;p

woo ni la yg peraduan tu ciksue ya..kira menjadi la bukan hangat2 tahi ayam..solutelah ciksue..dimana ada kemahuan disitu ada jalan.yey!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF