Tak Menang

ingat tak! bulan puasa lepas saya ada masuk satu contest ni. kalau nak tahu boleh je klik link di side bar kiri nun haaa.. 

masuk suka-suka, so, kalah menang adat bertanding la, kan ! 

memang dok ternanti-nanti keputusannya. bila diumumkan, saya bukanlah salah seorang pemenangnya. bukan rezeki kami anak-beranak. it's oke :) 

inilah menu saya..


saya masak daging masak hitam. nama menunya, panjang berjela saya bagi. hahahhaha. selalunya kita letak kicap je, kan. untuk resepi ni saya letak ketiga-tiga jenis sos seperti di atas. sedap memang sedap. makan dengan nasi panas-panas waktu berbuka. tak payah lauk lain dah. memang terangkat. ece. ce. wah. kemahen kan. pihak mahsuri just tengok gambar je, belum rasa lagi, kan! kalau rasa comfirm menang. hikhik.

berangan tak salah, kan :)

pppssstt: nak habiskan entry bulan puasa dulu, baru up citer raya, boleh ?


Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Tak Menang "

Tak pe tak menang pun ciksu kenyang perut. heheh. :)

xpe , mungkin rezeki berpihak pada orang lain :)

kalah menang adat bertanding..belum rezeki la tu ciksue..takpa next time cuba lagi

hi Cik Su
salama aidilfitri ye
maaf zahir batin =)

*update la gambo raya nk tgk si tecikk tu :)

Pun nampak sedapp ni.. xpe la xde rezeki nk menang. Janji cuba join kan

takpe lah takde rezeki lagi...tapi napok macam sedap je....lapor lah plok

Amboi deko ciksu kemain hihihi.. mmg nampak sedap!

Assalammualaikum ciksu..

Xpela.. Mungkin rezeki kt tmpat lain kut ciksu. :)
Yng pnting ciksu dh buat yng terbaik..

x menang xpe jnji ada pengalaman join contest

tak menang takpe yang penting ciksu dah mencuba kan

kira berani dah masuk...kagum dan Sal tumpang bangga..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF