Thursday: Random photos

menu-menu penghujung ramadan. masak jugak walaupon hanya maggie goreng dan telur. ihiks -_-'

random photos je la. dah tak sabaaarrrrr nak cerita pasal syawal pulakkkkkkk :)

22 & 23 ramadan ulang menu aje.

 24 ramadan ini aje menu berbuka. ada bubur lambuk dari masjid kampung baru. kuih tepung pelita dan telur kicap lagi. balik dari ngukur jalan, so, ini aje yang mampu disiapkan. hihihi. saya tetap makan nasi. semestinya :) 

24 ramadan. menu otak-otak beli di keramat. 50 keping baru berapa hengget. murah lagi berbanding yang siap dibakar. balik rumah bakar dalam pemanggang ajaib. lagi besttt. ;) 


pastu jenuh dok mengadap otak-otak. 
nasib sedappp. layannnn.



25 ramadan. suami belikan kambing bakar di bazar kg baru. kendian saya masak sayur campur. kebetulan suami nak berbuka di luar dengan kengkawan dia, saya malas nak mengikut. waktu maghrib, kan ! dengan rania lagi. malas la. duduk rumah senang.  

26 ramadan. menu maggie kari. nak habiskan stok telur.

27 ramadan. menu roti prata lagi. habiskan stok roti dan sayur mayur.

28 dan 29 ramadan. berbuka di kampung. repeat beli murtabak di kuala. sedapppp. suka kuahnya.

pendek kata ramadan 2015 saya berjaya masak juga di rumah walaupon simple. 

masih belum boleh "say no to bazar ramadhan".. kalau saya mungkin ye.. sebab memang saya tak pergi tapi cik suami pergi. hihihi. setakat ni beli kuih muih aje. lauk pauk yang mudah tak pernah beli lagi la. yang rasa agak sukar nak dibuat mungkin ye. 

Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Thursday: Random photos"

Jenjalan pagi ini kat sini =)
sedapnyer...

cepat2 ciksu entri raya hihihi..

OK lepas ni kakak nak tengok Rania berbaju raya:)
Tak sabar dah nak tengok anak dara beraya tau.

kali ni akak xda gmbr mknn...dh snap pstu delete :p

masak simple pun sedap jugak ciksu :)

megi tu paling win.. terliuq tgk..

megi tu paling win.. terliuq tgk..

Sama la kita ciksu.. Bli jgk kt bazar. Tp kuih2 je la pn..

akak pun kalau berbuka mesti makan nasik,kalau tak lembik lutut

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF