Bersama Dato' Siti

Bulan Ogos ni banyak benor program tibi ada muka Dato Siti. sememangnya di nanti nantikan kemunculan beliau.

Antaranya,

Tunggu Sekejap TV3


Lebih Indah Bersamaa Dato' Siti Nurhaliza TV1


Minggu depan hari isnon pon ada lagi.. sempena Hari Kemerdekaan. Biografi Dato' Siti Nurhaliza.. 

yabedabedu

^_______________________________________^



Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Bersama Dato' Siti"

minat tol cik sue ngn tok ti..:)

wahhh! terlepas nak tengok. huhu..

hehehe lupa, ciksu peminat setia dato' ct

peminat tegar dato' siti ye ciksu ni...hehehe
aka pun suka suara dato' siti

masa raya haritu ada jugak siaran ni..

Saya x sabaq nk tgk biografi dato siti..

Nama pun popular Cik Sue, cantik pulak tu....haruslah selalu keluar TV

maintain cantik.
moga dikurniakan rezeki anak la buat siti :)

orang sekampung dengan saya...hehe
saya minat gitu-giru aje

senang hati la dia tu ada dato' siti hari2 hihihihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF