Hampir Setahun..

seingat saya, saya ada ceritakan di sini. di saat akhir sebelum ke labour room.. yang saya teringin nak makan di Rosdet. sudahnya sampai rania lahir, saya tak pergi pon.

nak kata mengidam tu, tak ada la. tapi perasaan nak makan di situ tu.. menebal..

selepas habis pantang memang ada nak pergi tapi bila memikirkan dari segala sudut maka ditangguhkan dahulu buat sementara waktu.

setelah sekian lama, tak menyebut tetiba hari tu tersebut la pulakk, kan! lantas ciksuami pon pergi la tengok. sekali, masih tutup daaaaa.. maklum la cuti raya.. isshhh.. asai sebut atau teringat bila pergi tengok mesti tutup, kan. memang bukan rezeki saya la :'(

setelah berhari-hari berlalu..

tup tup tadi, cik abe whatsapp pic ni

katanya saja lalu tengok, dah buka. terus singgah.. and then order nasi paprik untuk cik isterinya.. 

apa pon makan di kedai dengan dibungkus TAK SAMA. 

  
sebab bila makan di kedai ada sambal belacan tapi bila dibungkus, non hado sambal belacan. so, kureng la sikit. 

in shaa Allah, akan ke Rosdet juga nanti.
baru puas hati T_T 

Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Hampir Setahun.. "

Rosdet yang kat Chow Kit tu ke? Seingat kakcik pernah sekali atau dua kakcik makan kat situ...Lepas tu tak pergi sebab susah nak letak kereta...

Hahahaa..memang kalau dibungkus nampak kurang menyelerakan..ehhehe

memang tak sama lah kalau terus makan dikedai atau dibungkuskan.. makan kat kedai boleh terus makan lepas dimasak

sambal belacan pelengkap nyer :)
aida pun kalau makan kedai ke mana ke, kalau ada sambal belacan, boleh jadik bertambah nasi :)

bila dibungkus akan ada perasa tambahan . tu yg jadi krg sedap ... selalunya saya mkn nasi padprik x de sambal belacan ...

janji dapat makan dulu kan..bila2 free leh dtg makan

nampak sedap tu...nanti boleh gi makan kat sana pulak..

Sllu gitu la ciksu.. Yng dibungkus dgn mkn disana, x sama..

ambik la no telefon dia ciksu. sebelum pergi call dulu tanya bukak ke tak. kira selalu buat cam tu sebab tak nak frust

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF