Laksa Tempurung

Laksa Tempurung.

Pernah dengar ? pernah tengok ? pernah makan ?

Macam menarikkan...



Se'tempurung' RM3.50


Kalau uols nak try Laksa Tempurung boleh la ke sini. ni alamatnya:


Menurut kata kawan saya yang pergi ke sana, sedap juga Laksa Tempurung. boleh la nak try makan. sesekali ubah selera, kan ! apa salahnya. 

Saya masih berpantang makan laksa walaupon rania dah genap setahun. 

Nak tanya uols yang dah lama bergelar ibu ibu ni, uols pantang makan laksa berapa lama ye ? setengah orang lain tempat, lain caranya.

so, sesaja nak tahu, boleh kan ? 

Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Laksa Tempurung"

Nampak menyelerakan sangat-sangat tu....unik pun unik jugak..tak jumpa kat tempat lain heheheh

1st time tgk laksa tempurung tu..

akk pantang setahun je lagipun mmg jarang mkn laksa susah cari yg sedap

aduhai sedap nyer !!!
aida boleh dikatakan peminat laksa tau.
maka, kalau la ada umur aida sampai kedah, pasti aida cari ni :)
special sgt tempurung tu.

laksa tempurung? xpernah jmpa lagi...menarik nie...

sedapnyaaa laksaa!! jauh nau kedah tu haa

sedapnyaaa laksaa!! jauh nau kedah tu haa

cam sedap aje kan dia buat camtu
emm...saya pun setahun aje berpantang

Wahhhh menarik ni Cik Sue....Tak pernah nampak lew
Zaman zaman Okje berpantang dulu mmg jarang jumpa laksa ni....tak biasa makan pun yer....so tak de masalahlah... Sekarang sekarang ni jer okje baru selalu tengok Laksa cik Sue.....

Ciksu....kat tmp ai ni kulim,dah 2 kali ai g mkn sana,org pun ramai sbb dh mkn pemes dh skrg :)

Sedap aih... ada juga tengok kat fb . Ramai yang share kata sedap... teringin pula nak rasa..

saya pantang setahun setengah. sebab badan tak berapa kuat bab makan benda berangin ni. try sikit dulu kalau tengok ok. baru berani try banyak sikit. huuuu

laksa ni kawan group wassap tgh viral sekarang. sabar aje la haihhhh

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF