Pemilihan Pemenang Rania Turn's 1 GiveAway

Untuk hadiah utama saya sendiri yang pilih.

Memandangkan penyertaan di luar jangkaan maka saya tambah 10 hadiah saguhati buat pemenang.

Memang saya tak jangka penyertaan sampai 100 lebih. sekali tengok ! wow.. makin hari makin bertambah. baru 10 hari, kan !

Apa apa pon terima kasih kepada semua peserta kerana sudi menjoinkan diri.

In shaa Allah bagi yang tak sempat joined, mudah mudahan dipermudahkan hendakNya untuk saya buat giveaway pada masa akan datang pulak. aamiin :)

Sebelum diumumkan kesemua pemenang, meh la layan gambar gambar pemilihan 10 orang pemenang saguhati.

RANIA yang pilih ye..


Pemenangnya ialah....

Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Pemilihan Pemenang Rania Turn's 1 GiveAway"

tak sabarnya.............heehehe

Drum roll!!!! berderbar pula rasa. hehe. rania, pilih betul2. hahaha

mari kita tengok siapa yang kena...hehehe

Wah tak sabarnya nak tau sapa pemenangnya ;)

la main teka teki plak..nervous nih..

Heee.... sukalah kakak tengok gambar ni.
Tangan gebus itu yg best. Macam nak geget aje tengok jejarinya

hehe..comel rania memilih nombor pemenang.pilih acik ye rania jugak tau rania

Alhamdulillah... Tanda sokongan ramai rakan blogger...

Tengok tangan la ...siapa yang terkena tu...hehehe

hehe...comel aje rania involved bab cabutan =)

ala ciksue tak dpt sy nk join..dh tertinggal train sy ni.sob sob..

ohhh si tangan comel tu yang pilih ye

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF