Salam Merdeka "Sehati Sejiwa"

Cantik kek versi bendera Jalur Gemilang ni, kan !

Menarik, tertarik je nengoknya.



Uols ke mana di hari cuti berderet deret ni? 

Kami tak ke mana mana pong. rehat di rumah je. baru semalam sampai dari kedah. alhamdulillah, dah selesai semuanya. lega :) 

Selamat Hari Merdeka.. 

Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Salam Merdeka "Sehati Sejiwa""

akk balik kg..hari ni masih bercuti

aida tak ke mana.
dok umah.
adik beradik dtg.
gi tgk perbarisan :)

wah kek...menariknye....sayang plak nk potong...hehehe

ada juga keluar cuti sempena kemerdekaan tu
tapi dekat-dekat aje

Salam Merdeka Cik Sue....Tak ke mana pun.... duk umah jugak, gi rumal PIL, jalan jalan, anak tuitionlah cik Sue

Salam singgah sini sis....salam merdeka juga..

Ros tak ke mana pun cuti merdeka.. duk umah je.. husband duty...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF