ABC Buah Kelapa


Ais Kacang atau ABC dalam buah Kelapa. kalau orang kedah panggil Buah Nyior. 
sebekas macam di atas RM6. 

Nak try boleh ke Kota Marina, Kuala Kedah. 

K. Bye. itu aje yang nak dikongsi ^______^

Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "ABC Buah Kelapa "

Mak aiii sedapnya nampak... terliur!!

Salam ukhuwah QasehnyaRania,

Sejuk rasa tekak bila tengok gambar aiskrim nyior tu.. Sedap dimakan bila musim panas mcm skrg.. :-)

area ipoh xdop ke?kena p kedah la gni.NMPK MCM SODAP

Sedapnya.. Org trg pun panggil buah nyor.. Hehe

fuyooo! sedapnyaaa... nanti balik kedah nak toraiii.. hihi..

5 vitamin penting untuk ibu hamil

uish nampak sedap tu.. pekena time panas2 camni

Skrg mmg byk kan mcm tu,kat area ai kan CikSu depa buat tomyan kelapa,kalo kita cakap tomyam nyiok la kan,kreatip betoi la depa ni kan

Salam, macam menarik macam sedap,
kreatif sgt org skrg :D

banyaknya ciksu.. mkn sorang pon tak abeh tu.. :D

Sampai hati tayang gambaq ja.. nak nak.. hihi.
Ciksu kat kampung ka?

Adoii sedopnya..nk p kola kedah tu la semedang ja ramai org.huhu

rm6 tuk sebesar tu rasa berbaloi tu
sedap dak? meleleh plak rasa air liur ni

cuaca panas2 camni bestnya basah tekak dengan ABC ngeee !

Ya Allah..awat sedap sangat..puas ni makan

sluppppp.... tarik air liur... aduyai...

ada ek? wahhhhh nak try la. petang ni nak gi jeti blh try pegi

menarik nyer.
ada laksa tempurung...
ada abc kelapa...
best nyer !

wahhhh..sedapnye sis..nasib baik x peknen..klu x akan ku terbang ke kedah..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF