Maafkan saya..


Buat para pemenang hadiah Rania Turn's 1 GiveAway.. 

Hadiah untuk uols dah siap sedia untuk diposkan..

actually, hadiah tu dah lama di siapkan.. tapi apakan daya, sebelum nak dipos macam2 hal berlaku.. itu yang tergendala dan ambil masa..

sebelum dipos tanya dulu dengan petugas di kaunter.. setem yang sebaiknya digunakan sebab beratnya tak seberapa.. segalanya diambil kira sebab risau takut tak sampai ke tangan penerima.. bila nak pos, hulurkan dulu suruh ditimbang, sama ada lepas ke tidak.. tak nak terus dimasukkan ke dalam kotak, kang sia2 sahaja.. bila dikata oke.. barulah dapat tarik nafas lega :-)

gara2 sebelum ni dah pernah berlaku.. saya pon tak tahu di mana silapnya..

kesahnya, saya pernah pos buku resepi untuk geng blogger juga.. berat tak ingat la pulak.. setem pon tak ingat yang berapa sen diguna.. sudahnya entah ke mana buku tu menghilang tanpa dapat dikesan.. sama ada saya tersalah alamat atau sebaliknya.. seingat saya, saya hanya pos di pejabat pos utc, pudu sentral..

jadi, maafkan saya kerana lambat mengepos.. sabar ye.. pasti akan tiba nanti.. 

Maafkan saya ye !

Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Maafkan saya.. "

Semoga dipermudahkan urusan ciksu lepas ni :)

takpe sue...mereka paham tuh...

in sha Allah moga semua parcel selamat tiba pada tangan tuannyer.....

tak pe la... take ur time ciksu... lagpun bukan yang pos biasa je bermasalah... yg pos laju pun brg lain yg dihantar,barang lain yang sampai... ada lagi tu... lesap terus...

Biar lambat asalkan selamat kann..

Betul kata bunda.. biar lambat asal selamat...:)

Apa yg pasti hajat dah ada insya-allah sampailah tu..

alhamdulillah...dah terima hadiahnya dan dah cuba pun, sedap rasa ephyra tu

takpe.. biar lambat asal selamat sampai!

Alhamdulillah semoga selamat smp ke pemenang2nya Insyaallah

sama la. tak pos pos lagi cenderahati nak bagi ke top komentar tu huuu

betul tu.
confirm dulu berat parcel, setem brape, etc.
then baru pos.
if not nanti payah nak track balik :(

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF