Nak jumpa Dato' Siti ^____^

Dato' Siti lagi. dalam rangka promosi album unplugged beliau.


Tertengok dalam rancangan Wanita Hari Ini. kebetulan je tertekan tv3 hari tu. pastu layan sampai gitu2 je. last2 keluar Dato' Siti. suka la kan ;)


Hari sabtu layan rakaman Muzik2 di tv3. yang ini tahu sebab dah tertengok ig rozie sangdewi. memang dah standby awal2 nak tengok. gigih nau, kan !

ihsan dari member group whatapp di penang

Kunjungan Dato' Siti ke Sunway Carnival Mall, Penang minggu lepas.


Ahad ni 13/9/2015 beliau akan ke Pavilion, Kl pulak untuk sesi meet & greet yang terakhir. 100 pembeli yang terawal boleh bergambar/ autograf dengan Dato' Siti.

Macam besttt je.. jom.. jom... (",)

Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Nak jumpa Dato' Siti ^____^"

suka la tu? hihihi

ciksu meh email alamat. nak pos something

syakira.yaakub@gmail.com

sangat suka lagu Dato ct...

Salam Blogwalking: www.yanieyusuf.com

sangat suka lagu Dato ct...

Salam Blogwalking: www.yanieyusuf.com

sungguh jelita siti ni :)
moga dikurniakan cahayamata utk siti in shaa Allah :)

sungguh jelita siti ni :)
moga dikurniakan cahayamata utk siti in shaa Allah :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF