suka sangat, kan !!


sejak2 boleh berjalan ni, pantang umi pi dapuq.. mesti rania mengekor dan inilah tempat yang sangattttttttt2 rania suka jenguk dan mengemas.. mengemas style rania lah, kan..

kekadang sesaja suka2 sepahkan macam tu.. motip ? tak tau la.. saja nak suruh umi kemas balik la kot.. ada masa nak main box beras tu.. kiranya rania masuk dapur, bukan sesaja masuk.. masuk sambil buat kerja.. semoga anak umi nanti bila dah besar, boleh contohi kak mia mija yang selalu tolong mama lieyalatiff di dapuq :) 

sambil umi susun balik barang2 tu rania dok peghati aje.. tak lama kendian datang semula.. buat lagi.. pitam jaga pitam jaga.. hahahahaa.. tapi sejak dua menjak ni rania dah bijak.. lepas sepahkan, rania susun balik.. tapiiiii sebelum beredar sekali lagi disepahkan.. >_< 

k.. bye.. 

Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "suka sangat, kan !! "

Hihihi rajinnya Rania... takpe umi boleh kemas balik kan :)

Rania dah mula tunjuk skill didapur tu ciksue..mibat kedapur takpa umi..kecik2 dh pamer ciri2 isteri solehah.hehe

alo-alo rajin anak dara sorg ni mengemas

Rania ikut gi dapur nak tolong masak :) Selamat Hari Raya Aidiladha dari Nani :)

hehe...dah sama ragamnya dengan anak dara saya masa kecik dulu
bertabahlah ye umi
nikmatilah segala moment ini yang tak akan lagi dirasai sikit masa lagi

Ya Allah, geramnya acik tgk Rania ni. Dulu Luth pun gitu Ciksu. DIa suka lembang tupperware. Habis dia bawak kuar, dia lari. Motif? Saje nak suruh mama marah lettew.

sama geng dgn zahra... suka sngt main bekas beras..

bijak,bijak..Rania nak bagi umi dia exercise lebih ni..;)

Geng gan hakimi gak ni.. suka mgemas..sepah..kemas..

biarkan je rania menolong, nanti besar rania dah tak kekok ke dapur, walaupun waktu kecil ni dia asyik nak mengemas je...hehehe mengemas cara anak2 la kan, tapi biarkan saja asalkan tidak merbahaya

Amboihhhhhh rajinnnyaaaa dia.....hihihi

hahahaha kes tak larat nak mengemas dah la tu saya kuncikan satu almari barang baking saya. tak larat nak ngemas dan basuh balik. tambah kita berjual kek kena jaga kebersihatan kek tu haaaa huuuu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF