Belajar Menabung..

Rania.. ingat tarikh ni ye. pada 22, Oktober 2015..

kenapa ?

macam biasa kita buat aktiviti homescooling. umi ajar Rania masukkan duit syiling dalam tabung. suka Rania bila dapat belajar benda baru setiap hari.. bila dapat tangkap, pat lima kali dok ulang masukkan syiling dalam lubang tabung tu haaa. bila dah masuk, kena tuang semula syiling2 tu, kendian masukkan semula. dok ulang buka, masuk & tuang. tak jemu2 mencuba.. 


untuk aktiviti homescooling kali ni, umi guna apa yang ada. contohnya tabung arnab tu, umi dapat masa beli mainan dekat Rania hari tu dan kita guna yiling yang ayah selalu letak atas meja. hiks :)

TAPI AWAS YE.. SILA PANTAU ANAK MEMASING BILA LAKUKAN AKTIVITI HOMESCOOLING BELAJAR MENABUNG NI SEBAB GUNA SYILING, KAN. RISAU BABY MASUKKAN DALAM MULUT.

Rania memang fokus sungguh2 bila umi ajar, kan ! cepat tangkap. tengok mata dan tangan tu.. fokussssss !!!! fokusssssss !!! ekeekekekeke


good job sayang :)

doa umiayah semoga Rania akan sentiasa beringat untuk menabung di masa akan datang. tak kira lah menabung untuk apa. asalkan ada matlamat dengan hasil menabung itu. sikit-sikit lama-lama jadi bukit. aamiin.

Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Belajar Menabung.. "

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF