Jumpa Syamimie & Zahra


nampak tak ! nampak tak ! gambar malap sebab lampu rumah pon malap. adoii. tak pa lah, janji ada kenangan untuk kita, kan ! 

akhirnya dapat bersua muka setelah sekian lama kenal. kenal melalui blog sahaja. sungguh tak sangka. semoga persahabatan ni kekal hendakNya walaupon masing2 jauh dan sudah berkeluarga. nak jumpa balik entah bila la, kan ? 

alhamdulillah, Allah permudahkan semuanya walaupon macam2 kisah ada.. kisah apa ! biarlah kami sahaja yang tahu. hikhikhik  :) 

sapa belum kenal lagi dengan mimie boleh singgah ke blognya.. nak order brooch pon boleh.. orangnya sangat kreatif dan lemah lembut ^_^

sebelum ni pernah jumpa blogger M di Langkawi. ada entrynya di SINI

Previous
Next Post »
22 Komentar untuk "Jumpa Syamimie & Zahra"

singgah isnin.. untung sababat blogger.. dri alam maya ke alam nyata..")

Bestnya dapt jumpa sesama sahabat blogger ni sis.... :)

seronokkan dapat jumpa blogger yang lain..

Wahhh .
Besz nye dpt jumpe kwn knl dari blog huhu

Alhamdulillah dari alam maya ke alam nyata..face to face..

Kakak dok tengok Rania jeling kawan sebelah tu
Tunggu masa ada peluang jumpa lagi dah boleh main bersama.
Rania dah pandai berkawan tapi Zahra masih kecik lagi:)

hehe best kan bila blogger jumpa blogger.. walaupun belum pernah jumpa sebelum ni. :D

Haaah..gambar gelap....tapi betullah atleast ada gak kenangan kannn hihi

Assalammualaikum ciksu..
Alahai.. Rndu pula nk smbng dgn ciksu puas2 face to face.. Hee.. Ciksu pun baik sngt.. :)
Moga ada rezeki lg lpas ni kita berjmpa kn. :)

Alhamdulillah best nya dpt jumpa rakan bloggerkan. Umi rania dan mama zahra👍

Wah.. jumpa rakan blogger ya. Seronok jumpa orang yang biasa kita baca penulisannya je..entahla tapi macam rasa mengurangkan rasa ingin tahu kan?

Best dpt jumpa kawan blogger ☺

Wah jumpa rakan blogger..bestnya..si rania tu kenapa penat sgt ke smp tertidur.hihi

ciksu terima kasih hari tu seronok jumpa ciksu ,ciksu baik sangat tolang kak mimie gan zahra dan tumpang kami sekejap hihihi semoga jumpa lagi insyaAllah :)

seronok dapat jumpa rakan blogger kan

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF