Tudung kanak-kanak


Oktober dah.. !

Alahai kejapnya masa berlalu pergi. tup tup dah masuk bulan oktober. so, tinggal lagi 2 bulan + saja tahun 2015 akan melabuhkan tirainya, kan !

Umur makin meningkat. bila makin meningkat makin kena jaga pemakanan demi kesihatan yang sihat sejahtera, ye dok ?

Sambut kedatangan oktober dengan keadaan badan yang lemah. huhuhu. gara2 jam 330 pagi tadi terjaga sebab mengalami ceri beri. ntah kenapa pon tak tau la pulak. terlebih makan agaknya, kot ! maklum la menyusukan anak katanya. so, kena la makan secukupnya. nak kata tersalah makan tak pasti la pulak sebab sendiri yang masak, sendiri yang makan.

Dalam dok pujuk2 Rania yang tetiba terasa umi dia tinggalkan dia tu. nak termuntah la pulak. aduh. duh. dugaan betul. perit tekak selepas muntahkan segala isi. dah la dok menahan sakit perut, muntah pulak. alahai...

Pagi ni pening kepala pulak maybe tak cukup tidur semalam.

huk3..


17 Comments

  1. Salam kenal. Sekarang ni cuaca tak elok, lagi lagi jerebu. macam macam penyakit keluar. semoga cepat sembuh ye. kalau boleh minum air banyak banyak tau.. ;)

    ReplyDelete
  2. eh, tersama pulak, saya pon kena ceri beri pagi td,,haha

    ReplyDelete
  3. huhu jerebu pun boleh kata jugak ni bila perit tekak. take care ye !
    *brg dh sampai tadi, tqsm ciksu ! krdt xde nk msg hehe.

    ReplyDelete
  4. Cik sue, moga cepat sihat ciksue, moga sakit menghapus segala dosa insyaAllah :D

    ReplyDelete
  5. Mcm mana skrg? Harap dh kembali sihat ya.. ada anak kecil ni, ibu sakit pun tetap kena buat2 xsakit sb banyak yanggungjawab yg payah nak serahkan kepada bapanya kan? Adoi oktober bulan sesak nafas oiii.. banyal kerja cikgu....kena siap sblm cuti cuti malaysia mula..

    ReplyDelete
  6. alahai kesiannya... dugaan sakit... apapun mmg ye la... masa cepat sangat berlalu... tau2 dah oktober... huhuhu

    ReplyDelete
  7. Haah lah dah nak masuk tahun baru kan...tapi nink still slumber je....hahahaha.....

    ReplyDelete
  8. Take care ciksu.. Keadaan cuaca skrng truk..

    ReplyDelete
  9. Salah makan agaknya.. ada la tu yg x serasi dgn badan.. Lagipun cuaca tak bersih camni kan.. Sama-sama kita jaga kesihatan...

    ReplyDelete
  10. standard la tu cerry berry dgn muntah.
    memang stress and lemah badan...

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin