Oktober dah.. !

Alahai kejapnya masa berlalu pergi. tup tup dah masuk bulan oktober. so, tinggal lagi 2 bulan + saja tahun 2015 akan melabuhkan tirainya, kan !

Umur makin meningkat. bila makin meningkat makin kena jaga pemakanan demi kesihatan yang sihat sejahtera, ye dok ?

Sambut kedatangan oktober dengan keadaan badan yang lemah. huhuhu. gara2 jam 330 pagi tadi terjaga sebab mengalami ceri beri. ntah kenapa pon tak tau la pulak. terlebih makan agaknya, kot ! maklum la menyusukan anak katanya. so, kena la makan secukupnya. nak kata tersalah makan tak pasti la pulak sebab sendiri yang masak, sendiri yang makan.

Dalam dok pujuk2 Rania yang tetiba terasa umi dia tinggalkan dia tu. nak termuntah la pulak. aduh. duh. dugaan betul. perit tekak selepas muntahkan segala isi. dah la dok menahan sakit perut, muntah pulak. alahai...

Pagi ni pening kepala pulak maybe tak cukup tidur semalam.

huk3..


Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Oktober dah.. !"

Salam kenal. Sekarang ni cuaca tak elok, lagi lagi jerebu. macam macam penyakit keluar. semoga cepat sembuh ye. kalau boleh minum air banyak banyak tau.. ;)

eh, tersama pulak, saya pon kena ceri beri pagi td,,haha

huhu jerebu pun boleh kata jugak ni bila perit tekak. take care ye !
*brg dh sampai tadi, tqsm ciksu ! krdt xde nk msg hehe.

Cik sue, moga cepat sihat ciksue, moga sakit menghapus segala dosa insyaAllah :D

Mcm mana skrg? Harap dh kembali sihat ya.. ada anak kecil ni, ibu sakit pun tetap kena buat2 xsakit sb banyak yanggungjawab yg payah nak serahkan kepada bapanya kan? Adoi oktober bulan sesak nafas oiii.. banyal kerja cikgu....kena siap sblm cuti cuti malaysia mula..

alahai kesiannya... dugaan sakit... apapun mmg ye la... masa cepat sangat berlalu... tau2 dah oktober... huhuhu

Haah lah dah nak masuk tahun baru kan...tapi nink still slumber je....hahahaha.....

Take care ciksu.. Keadaan cuaca skrng truk..

Salah makan agaknya.. ada la tu yg x serasi dgn badan.. Lagipun cuaca tak bersih camni kan.. Sama-sama kita jaga kesihatan...

standard la tu cerry berry dgn muntah.
memang stress and lemah badan...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF