Pantai Morib dan Pantai Kelanang

gambar ni di ambil tahun lepas. bertarikh 24/1/2014. lama, kan ! hihihi. masa ni memang tengah mabuk-mabuk kepayang gituu.. teringinnnnnn sangatttttt nak tengok laut.. ada entrynya di SINI

kebetulan ke Banting cari stok kerepek..
kendian terus ke sini.. 

PANTAI MORIB, BANTING

 suasana di Pantai Morib biasa-biasa aje. tapi memang best. boleh beriadah dengan anak. ada yang main layang2, makan2, ada playground. kebetulan masa kami pergi tu air surut dan masih awal, so, agak panas dan tak selesa sangat nak bersantai2.. 

lepak sambil makan kerepek yang dibeli. pastu jenjalan nengok kawasan sekejap. kendian terus gerak ke tempat lain pulak.. lalu ikut tepi sungai sebelum sampai ke destinasi di bawah ni haaa.

PANTAI KELANANG, BANTING

cantik tapi sunyi sikit tempat ni walaupon ada 2,3 kedai makan yang beroperasi di situ.. 



 berkhemah di sini pon macam best je.. 
balik hari boleh la. kalau nak bermalam macam seriau je. sunyi semacam je tempat ni tau.. 


pepohonan rhu yang memenuhi kawasan sekitar pantai kelanang. 


ni tetiba macam teringinnnn pulak nak pergi ke sini. ihik :’) tunggu la bila-bila lapang boleh bawa Rania jenjalan kan. lagipon sekarang masalah jerebu belum reda, memang tak sesuai nak ke banting nun haaa.. bacaan ipu area banting pon boleh tahan.. 

in shaa Allah. 

Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Pantai Morib dan Pantai Kelanang "

Cantik pantaini kan...kite teringin nak p palm hotel tu tapi hati tu tak sempat daaa

Cantik ! Lissa suka pergi pantai. Kalau stress paling sesuai. Rasa hilamg segala stress di bawa angin pantai. Haha.

Pantai kan milik org yg sukakan ketenangan..sy ni bolehlah layan..takdalah suka sangat dengan pantai2 ni.tp bukan bermakna sy suka keganasan tau.hahaha

Percaya tak okje baru beberapa kali jer sampai Pantai Morib ni seumur hidup. Boleh mandi ke cik Sue?....
Sejak kes Dato Sosilowati tu seram pulak nak gi Banting hihi

selalu lalu je kat sini..xpernah singgah lagi..

itu la jerebu makin teruk pulak rasanya ni

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF