Tudung kanak-kanak


Tumpah


singgah menjenguk blog di waktu petang. tak ada apa nak dicoretkan. godek2 draft jumpa gambar ni haaa.. 

pertama kali Rania berjaya tarik/ capai benda atas meja. umi tak perasan susu tu duduk tepi meja. umi ralit sangat, kan ! 

sekali.. haaaaa nah.. 


bermandian susu coklat la anakku. kehkehkeh.. mau tak mandi susu coklat.. dah berjaya tumpahkan susu tu, boleh Rania duduk atas susu coklat kendian dok bertepuk.. tepuk macam tepuk air dalam besen mandi tu haaaa.. sekali dengan seluar baju habis warna coklat.. 

jemmmm ^_^

9 Comments

  1. Mau tak seronok dapat main air, heee air coklat lagi umiii!

    ReplyDelete
  2. bau coklat la satu badan ye sayang Rania..

    ReplyDelete
  3. Haha.. kalau rumah kami istilah tumpah ni biasa.. kalau diorang ni rajin, dan mood elok, bila tumpah tu cepat2 diorang cari kain r mop.. kalau tak, maka macam2 la alasan diorang.

    ReplyDelete
  4. alamak aiii....mesti sakan rania bergelak ketawa sambil menepuk air coklat tu... hehehheeh

    ReplyDelete
  5. Sduhai anak..biasalah ni tragedi yg kena lalui sementara anak nak membesar.jenuh umi nk polish.hihi

    ReplyDelete
  6. Hahahha....mesti dia teruja main main cam tu.....pas ni boleh letak dia dalam besen bagi main air...mesti dia excited gilaaa....hihi

    ReplyDelete
  7. hihihihih syok rania mandi susu aritu :p

    ReplyDelete
  8. Hehehe...seronok dapat mandi air coklat ☺

    ReplyDelete
  9. kihkihkih seronoklah rania mandi aair coklat.. nak2 nampak pelik di situ

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin