Ayat-ayat Al-Quran agar susu ibu sentiasa cukup untuk bayi

amalkan membaca ayat2 ini. semoga membantu ibu2 yang bf baby. sama2 berusaha memberi susu ibu buat anak2. semoga anak2 mendapat khasiat daripada susu ibu dan membesar sebagai anak2 soleh dan solehah.

bagi ibu2 yang tak dapat nak bf baby, jangan bersedih, pasti ada hikmahnya. sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik. 


~perkongsian daripada majalah pa&ma~ 


Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Ayat-ayat Al-Quran agar susu ibu sentiasa cukup untuk bayi"

Bagus perkongsian macam ini
Boleh diamalkan kepada yg memerlukannya.

perkongsian yang baik cik sue.... ty..

terima kasih sudi berkongsi info yg sgt bermanfaat ni..

Yg tak de susu tu, mungkin boleh cuba amalkan jugakkan cik Sue, manalah tau lepas amalkan surah tu dgn izin Allah terus keluar ke....

Okje dulu alhamdulilah...mmg banyak...tp bila beranak anak bongsu, tak payah pakai pad susu pun bila naik kerja tu. Automatik dah kurang .....dah tua agaknya hihi

perkongsian yg bagus ni sue....moga2 ibu2 lain kuat utk terus bf baby...rania bertuah sebab mamanye cekal n tabah....

terima kasih atas perkongsian....happy bf...

Wah.. nak simpan la ni..kalau ada rezki tambah anak, boleh amalkan ayat ni.. akk sebelum ni makan supplement utk tambah susu..

surah al hujurat dari awal pregnant kira dah amalkan. alhamdulilah cukup untuk uwais sampai dia dua tahun sebulan hihihihi

**pasal lapik kek tu takpe la ciksu. kira jumpa dekat DIY. yang boleh pusing2 tu. RM30++ boleh la kot beli hat tu je dulu hihihihi. tq ye ;)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF