Ikea Cheras


ikea cheras dah dibuka hari ni, kan ! ada sesiapa yang dah ke sana ke ? melawat kawasan. hikhiks. 

saya ada juga ke sana tadi, selepas selesai urusan sepupu di putrajaya, alang2 lalu, ciksuami kona la stereng ke ikea. 

sekali, haaa ambek ngkooo, punyalah sesak, sudahnya setakat lalu tengok aje la. puncanya cari parking tak dapat, ada jalan ditutup, pastu ditambah pula lampu isyarat buat hal. punca jalan jem. sudahnya, masing2 main belasah ikut dan je nak lalu. masing2 tak nak beralah. so, siapa berani, kasi langgar saja. kalau tak berani, jawabnya dok tengok la laluan sebelah dok lalu.. huhuhu 

penyudahnya, balik rumah aje la. next time pergi. ala, bukan jauh pon, kan !

tapi hari ni saja la, ingat nak bawa mak dan sepupu jenjalan sebab hari sabtu dorang dah nak balik. lagi satu, esok, memang tak la kot. jumaat lagi la sesak. nak2 jalan tun razak menghala ke bulatan kg pandan tu.

memang takkkkk la, kan ! ×_×


Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Ikea Cheras"

InsyaAllah nanti ada rezeki lagi, boleh pergi ye kak. biasa pembukaan kan

belum berkesempatan lagi nak pegi....tapi teringin gak nak singgah...

Haha.. akak rasa kami pun tak ke ikea ni lagi..awl2 ni pasti sesak padat je orangnya.. tapi teringin juga nak ke sana bila sepupu yang dekat je rumahnya kata boleh park kereta kat rumah dia dan jalan kaki ke ikea dalam beberapa minit dah sampai.. wah2. Kemain korang cheras maluri ye. Boleh bgtau rumah saya yang dekat ikea baru tu.. huhu

awal2 bukak memang la sesak ya rabbi. tambah pulak jalan tu memang jalan yang sentiasa jammed kan? tapi selalunya awal2 ni banyak sangat less. tu yang orang berpusu2 ambik peluang. yang tak lalu ngadap jem macam kita ni pakat tengok jela huuuuu

ramai sgt org bersesak2 kan.. xsanggup mak!

lama tak jejak ikea...dah ada kat cheras ni belum tentu dapat pergi juga

teringin gaks nak gi.
but lom time.
adik aida da gi.
ok la, sama mcm damansara katanya :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF