Jalan-jalan makan nasi kenduri

Hari jumaat, 25-12-2015, majlisnya di dewan berdekatan dengan brem mall, kepong. apa ke nama ntah dewan tu, lupe la pulak ;) al-maklum lah, faktor umurrrrr +_+

cantik pelaminnya

sesi bersuai kenal. makin pandai berkawan di usia 1 tahun 4 bulan.

"lambat lagi ke umi, rania dah lapar ni.."

"oke, kita relax2 lah dulu.."

"gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut suka hati.."

moh le kita bergambar kenang-kenangan dengan tuan rumah.. pengantin belum sampai lagi masa ni.. bersanding jam 830 malam katanya.. tapi kami balik sebelum jam 8 malam.

rania pandang tokramli, macam tak puas hati jek.. sebabnya asyik nak kena dukung, itu yang dok pandang semacam je tu. hikhiks :)

doorgift, cantikkan !

dapat kekacang & vanilla cup cakes. cup cakesnya seedapppp, lembut, gebus.. itu yang takdan nak snap gambar. cepat2 habiskan sebelum rania nampak dan ambil =) kalau dah nampak, comfirm la dok berzikir "na.. nakk.." na.. nakk.." patlimanamkali selagi umi tak bagi..

Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Jalan-jalan makan nasi kenduri"

cuti sekolah penuh kenduri sana sini ;)

Hujung tahun memang musim makan kenduri

pengantin belum sampai dah balik , tak sempat la bergambar dengan pengantin.heheh .siapa pengantin tu?

amboi pandai rania berkawan..comel dia dengan kawan tu sama2 bergaun..doorgift best n sedap pulak..memang mak2 la yg conquer.hehe

oloo kejap je dh besar rania.. skrg trademark botol mcm tu..zaza pun pernah dapat hehe..

salam , wah seronok rania makan nasi kenduri ye

sekarang dah ramai buat majlis bersanding malam kan? macam best jer...

Wah!Firstime nampak dpt 'berkat'..kacang lam botol..unik!!! Hehe

Kemain tersandar rania ye bila kenyang..
Hikhikhik comei je dia..

Hai rania.. Nmpk mkin tinggi dh dia.. :)

Psst : ciksu, nmpk mcm prgnt je.. Dh prgnt ke? Hee

pernah dapat jugak doorgift macam tu. tapi dorang isi kacang yang ada tiga kaler. buat tingkat2 penuh botol tu. cantikkk sangat dan sedap hihihi

Comelnyaaaaa pakai skirt..
geram nengok :D

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF