Bahan Bacaan Untuk Rania

untuk bulan januari, 2016. hanya beli 3 jenis buku. beli di popular aeon big wangsa maju, kl.

dah nekad setiap bulan nak belikan koleksi buku2 untuk Rania. in shaa Allah.

hari tu ada nampak rak buku di tesco, memang cun, sebab kalerful, sekali bila pergi nak beli dah habis. hua.. tak pe lah maybe bukan rezeki kami.. kebetulan dah dengar ayah Rania nak kena posting ni, so, hold dulu la nampoknya. kang tak terangkut pulak.

antara buku2 yang di beli..

warna2 yang ceria dan menarik perhatian

eksaited Rania nengok2 haiwan2 dalam tu. semuanya nampak macam real. semangat nak bawa Rania jenjalan ke zoo nanti..

kalau tengok gambo kuda, Rania siap buat bunyi lagi..


suka dengan gambar2nya. nampak ori. so, mudah kalau pi mana2 nampak boleh tunjukkan kat Rania..  warna2 yang ceria.

ini ada macam2 juga. setakat yang nampak, ade haiwan di ladang, hutan. hari tu beli haiwan di ladang.. kebetulan balik kampung, bagi dekat kakak dina..

Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Bahan Bacaan Untuk Rania"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF