Hisap Ibu Jari Kaki

aktiviti sebelum tidur. ntah pa pe je Rania ni.. macam2 peel nya. tak terlayan dek umi ni haaaa.. apa2 lah anak oiii.. asalkan jangan menangis. umi rimasssss kalau dengar orang nangis2 ni.. dan2 tu jugak jadik serabut + mula lah nak menyinga tetiba..

masa usia 7m+ dulu pon da gak hisap ibu jari gini.. orang kata nak adik, kan !! ye ke ?? sampai usia Rania sekarang, umi belum lagi ade tanda2 nak bagi Rania adik tau. ni bagi "hint" lagi.. acaner tu ??
Rania doa2 la bagi umi cepat2 ngandung k.. nanti Rania ade kawan. hiks >_______<


bersungguh2 diangkat ibu jari kaki tu tau.. adoiiiii la..

pppssttt: 1 tahun 5 bulan

Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Hisap Ibu Jari Kaki"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF