Selamat Tahun Baru 2016


alhamdulillah, masih dipanjangkan umur untuk melangkah ke tahun 2016. sedar tak sedar dah 4 hari kita berada di tahun 2016. semoga ceria2 hendakNya.

hari ni baru berkesempatan nak singgah sekejap ke blog kesayangan hamba ni. maklum la baru lega demam. hukhuk.

awal tahun baru dah diuji dengan masalah kesihatan. doa saya semoga selepas ini sentiasa diberi kesihatan yang lebih baik, dipanjangkan umur dan semoga terus taat dengan perintah Allah SWT. aamiin.

Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Selamat Tahun Baru 2016"

amin..moga sentiasa diberi kesihatan yang baik..

Selamat tahun baru umi, abah dan rania.. moga sihat sokmo dan ceria selalu..

selamat thun baru :)

moga sihat selalu..

selamat tahun baru ciksue..samalah sy pun baru je demam ni..adoii

salam tahun baru,chef Su.semoga dipermudahkan segala urusan ye.

Moga cepat sihat Ciksu. kalau kami yg berkerja ni ada jugak MC. ciksu yg surirumah moga dapat mc jugak hihihi aminnnnnnnn ;)

Mohon diberi kesihatan terbaik dan mampu menggalas segala tanggungjawab dunia dan akhirat kan CikSu - bahagia dunia dan akhirat.

Salam 2016 Cik Sue.....moga semuanya baik baik yer

Salam QR...selamat Tahun Baru 2016!!!
Semoga Tahun baru ini akan lbh membahgiakn buat QR sekluarga...

Salam. done follow sini. jemput join ^_^

http://www.yayacendana.com/2016/01/segmen-blogwalking-yaya-cendana.html?m=0/

Assalamualaikum CIksu,,, dah baik demam ker?... lama tak singgah sini, maaf yer :)

selamat tahun baru Cik Su..
moga trs bahagia & berjaya.aamiin

*baru berkesemapatn nk lawat umah Ciksu
Anak buah Ai sihat?
peluk2 skit,muahhh

selamat tahun baru awak.. moga diberikan kesihatan yg baik yer ... awak blog sy tu mmg dah bercendawan mihmihmihmih ... sy banyak update gambar kat ig.

Akak ternanti2 entri baru.. dimanakah ia?

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF