Meh teka apa "isi" dalam beg ini...

Beg ini memang tak pernah dilupakan.. sentiasa di bawa ke mana saje pergi.. agak2 sape tahu, apa "isi" dalam beg hijau di bawah.. meh teka, sape dapat teka dengan tepat ada HADIAHNYA.. 

Hadiah bergantung pada berapa orang yang teka dengan tepat/ hampir sama. tengok lah macam mana nanti.. contohnya kalau ramai teka dan jawapannya hampir sama tapi daku akan pilih yang sewajarnya. in shaa Allah (",)

sebelum tu nak bagi klu sikit. 
kebetulan masa snap pic beg ni dalamnya ada 3 barang. nyatakan 3 jenis barang ittew ?? 

boleh teka sehingga daku dapat peneka yang dicari. hiks.. 


tuan empunya beg. kemain !! ke hulur hilir di usungnya..


ppppssttt: rania di usia 1 tahun 6 bulan

Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Meh teka apa "isi" dalam beg ini..."

Barang keperluan si comel ni...hihi...amboi sakan bawa ya..

salam kak, yana teka eh .
pampers rania, baju dia, dan ephyra :) hahha

Asslmkm ciksu..
Oo.. Bag rania ye..
Mesti ada pampers. Baju dan botol air ye. Hee

amboi kemain bergaya rania dengan begnya..comel je..acik muni tekalah ye..beg ni mesti isi diapers, baju n kain lampin.sy biasanya klu diaper beg anak itulah yg di isinya..so budget org lain pun boh benda sama.hehe

Salam cik Sue....lama mak tak mai sini, rindu ngan dak Rania....
Amboi kemain ek Rania sedondon ngan bag dia.
Meh le mak teka, 1) diapers 2) baju dan seluaq 3) makanan dialah mcm biskut atau puree umi buat...
Sekian terima kasih...hihi

botol susu, pampers & towel kecik..:)

botol air, bekas makanan dan tuala

alololo..besar dah dia
lama tak comment tak tau nak comment tetiba..kihkih
ada teka-teka camni, syok jugek
apa yer agak-agak ada dalam beg Rania tu, ermm..
1-diapers,
2-tupperware bekal isi biskut ke jajan kudap-kudap rania ke
3-rania tak susu botol so rania bawa air minum la kot dalam beg tu :)

Ada sepasang baju, lampin pakai buang dan botol susu - agaknyalah...hehehe

Sebenarnya kalau untuk anak sebaya Rania, itulah 'bekalan' yang selalu kakcik bawa...:)

Rania!! tolong auntie teka sayang
Meh auntie teka:_

1. Lampin pakai buang Rania
2. Bubur dan air minum Rania
3. Wet tissue dan baju spare

Fuhh!! betul tak sayang auntie teka ni:)

botol susu, pampers, baju kot hahahahhaha
main teka je kan

Salam Ciksu!

Nak teka jugalah!

1. Botol susu
2. Pampers
3. Pakaian spare

Hehehe!

besar gak tu...

air, pampers, wet tissue?

ke

baju, pampers, wet tisu?

huhu~

ada jajan/biskut..
pampers atau wet tisue

pampers,tisu basah,tuala baju...haha ni dah 4..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF