Tolong Doakan Ye..

jiran daku tingkat 3.. turun darah di bilik air, bukannya jatuh atau ape pon. masa kejadian tengah mandi. kejadian dalam jam 10 lebey.. kandungan baru cecah 5/6 bulan gituu.. anak no 2..

suaminya just whatsapp kat group blok.. suruh ayah Rania pergi tengok. ingatkan terkunci ke ape.. sekali lain halnya.

call 999.. ambulans dari HKL sampai.. selepas diperiksa oleh cik misi, terpaksa ke HKL.. kena masuk wad katanya..

tup.. tup.. petang tadi.. suaminya inform wifenya sudah selamat bersalin.. cuma baby lemah..

sama-samalah kita doakan buat anak syurga yang dilahirkan itu.. aamiin..




Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Tolong Doakan Ye.. "

Moga dipermudahkan. Bijak sgt budaknya... tu yg tak sabar2 nak melihat dunia.

Assalammualaikum ciksu.. Allah.. Tkutnya dgr..moga bby kuat..

Insyaallah semoga baby dilindungi dan membesar sihat seperti baby yg lahir cukup bulan lain.Memang ada kes camni..dugaan buat jiran ciksue..Semoga dipermudahkan buat mereka

Moga baby kuat dan terus membesar dgn sihat
.baru 6 bln mesti kecik sgt baby tu kan..

premature ye?
moga semuanya baik2 aje..

pramatang sangat tu... harap2 semuanya ok...

Allah! baby tak cukup buln tu..moga babynya selamat

InsyaAllah...semoga ank syurga ni membesar dgn sihat
Kawan saya pernah lahirkn ank time 6 bulan kandungan..
Sekarang anaknya dh 4 thn.cara jaga baby memang sangat complicated
Apapun ibu kena kuat

salam cik sue..ni ker yang kehilangan anak tue.salam takziah

ohhh ini kes nya ye. huuuuu. Allah tengah jaga anak syurga tu dengan baik

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF