Tudung kanak-kanak


Balik Kampung Perak

hari ni kami balik kuale. alhamduillah, dah selamat sampai pon. balik kampung sebab nak pergi kenduri esoknya. ade 3 buah rumah semuanya.. dapat lah makan nasi kenduri lagi. hi hi hi

aktiviti permata hati tiap kali singgah di R&R, nak2 kalau ternampak playground.. tak pernah nampak kalau tak teruja, asal nampak je playground
 "main.." "taman.."

tahap keberanian Rania boleh tahan.. bila dia dah teruja dapat main, mula lah suruh orang "piiiiii.." sikit pon tak bagi ummiayah sentuh.. kemahen, kan !!!



1 Comments




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin