Dato’ Siti Nurhaliza Live In Concert

dok ingat dah daripada siang tadi nak tengok mak iti, sekali ntah camno den boleh terlepas pandang..aduh. dah nak habis siaran baru tertekan remote nak tengok channel tv2. geramnya >_< 

rupanya den tersalah tengok masa siarannya.. patutnya jam 10 malam, den terperasan jam 11 malam. ini lah padahnya orang rabun jauh, kalau tengok sipi2 memang melepassssss lah. ekeekekekee

sempat dengar 3 lagu jek
Nirmala
Biarlah Rahsia
Lebih Indah

jadi lah, kan !!! 




Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Dato’ Siti Nurhaliza Live In Concert"

Alahai kesiannya peminat dato ct nurhaliza ni.hehe

Kasihan alahai peminat tegar Tok Ti ni ya. Macamana pulak boleh silap timing, nak-nak penyanyi pujaan pulak tu!

Ohhh concert Tok Ti ada siaran langsung ke Cik SUe? Tak tau.... kalau tau nak jugak tengpk tau!

tengok 30 minit je aritu. selebihnya masuk blik tido sebab takde kawan nk tgk dah hihih. tp masa tgk teringat Ciksu jugak. mesti Ciksu mengadap mak iti hihihi. rupanya ciksu lupa pulak

peminat setia dato ct ni ciksu kan..takpe sempat juga tu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF