Gelagat My Little Princess

sekarang.. semuanya nak buat seniri.. sebolehnya lah.. bukan ummi tak suka tapi rasa cepat nau anak ummiayah ni besau(",) masih belum puas gomol.. dah lah mulut makin potpet.. 

Rania... Rania... amboiiii sangat taw.. 
di usia 1 tahun 8 bulan.. dah tak suka duduk dalam troli dah.. nak bebas.. nak jalan seniri.. kadang ikut mood nak ummiayah pimpin tangan same2. 


semangat berjalan sambil usung bebear


"nak kuar duit jap.. nak belanja ummiayah.." erk


"ala... acaner leh lupe bawa kad atm plakkk ni... len kali la Rania belanja ummiayah ye.. soryyyyyyy.."



Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Gelagat My Little Princess "

macam2 gelagat anak2 ni kan, comel je

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF