Menu Untuk Anak: Sup Telur, Su’un & Kentang

kalau mood Rania makan nasi kelaut.. inilah menu pebretnya.. sup telur, su’un & kentang.. asalkan ade sumber protein & karbohidrat.. okje.. comfirm bertambah-tambah makan.. tak cukup dengan tu, siap hirup kuah sampai kering.. cara hirup Rania leh tahan.. kemain ngangkat mangkuk.. slurrrppp.. slurrppp je bunyi.. anak ayah sangat (",)


tumis bawang putih, ikan bilis dengan olive oil
masuk air.. didihkan..
masuk kentang, putik jagung.. empuk
masukkan fucuk, su’un...
pecahkan telur..
siap..  sup telur dengan su’un & kentang.. 

pppssstt: masa nak makan, titiskan beberapa titis minyak habatus sauda atau masukkan habbatus sauda yang biji tu..

Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Menu Untuk Anak: Sup Telur, Su’un & Kentang "

sama dengan anak saya la..kalau sup telur cukup suka.makan sampai licin..

Berselra Rania makan menu macam ni ye. Hehe :)

Zara ni kdng lauk berkuah kureng skit.

wah!!
xpernah lagi try menu cenggini
bolehlah try nanti... tq ciksu pencetus idea!

budak2 memang biasanya sukakan sup..afia pun sama suka hirup kuah sup tu

over sedap ni!!!
lenyek nasi panas.
aduhai.
bukan baby, emak baby pun ngap semangkuk dua :)

boleh try ni..
kesian adam, dapat ibu tak kreatif msk..huhu

Abg uwais pun pebret dia sup. tak kisah la sup ape pun asalkn sup. memang angkat mangkuk cm tu la. hirup sup sampai habis, hirup pakai sudu tak puas gamaknya hihihi

rajinnya rania makan sayur...bebudak kat umah ni alahai susahnya nak makan..nak pulak sayur...siap korek kluar mulut...geram sangatla ibunya ni...nk try macam-macam resepi pun xda mood...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF