Karipap Inti Serunding

hari yang sama Rania ku sayang makan karipap inti kentang, ummiayah makan karipap inti serunding. serunding ayam jek. saje nak habiskan stok serunding ayam pemberian maklong Rania hari tu. sudahnya habis jugak. separuh buat karipap, separuh buat popia goreng & popia mini. senang. gulung, sapu, goreng pastu ngapppp >_< tujuan asal nak buat karipap inti serunding versi mini, sampai kesudah tak jumpa acuan karipap mini. itu yang buat karipap biasa. lagi cepat... ekekekeke

karipap inti serunding ayam.. 

serunding ayam

separuh dibuat inti karipap 

separuh dibuat inti popia

xlist ade kudap2 di waktu petang.. habis stok, nanti kite pikir lain.. 




Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Karipap Inti Serunding "

sedap ni sue...akak suke inti serunding gini...kan ade org jual kecik2 yg rangup2 karipap inti serunding nie...kalo kene ngan gaya nye sedap..manis2 pedas....laju jek kunyah....pandai rania makan karipap..selalu budak2 ni kalo inti rempah2 tak mo mkn...kulit2 kat tepi jek karipap area klem tu aje yg laku heheheehehe

sedap aih tengok karipap serunding ciksu tu..lapaq pulak dah

karipap kalau panas2 memang AA++

rajin ciksu mengkaripap, akak sejak ramai-ramai nak menolong ni,surrender sat..:)

sedapnya..esok nk cari karipap!

salam kak,

sedap ni , kalau time raya hantu sanagt makan mende ni

salam sis, these karipap looks so good, karipap with serunding? i never thought of it, will try someday! :D

amboi sedapnya..karipap tue yang tak tahan tue..nampak sedap

Sedap tu ciksue..karipap n popia memang gabungan yg menarik untuk kudap2.inti serunding ni klu tak pedas bolehlah rania join sekali makan.tp klu tak pedas tak sedap plak kan

Rajin CikSu ni dari dulu sampailah sekarang. Lama juga tak menjamah karipap. Nak yang sedap tu selalu tak jumpa. Nak buat tu, faham-faham ajelah kalau dah malas nak masuk dapur ^_^

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF