Tudung kanak-kanak


Peraduan Baju Raya Sedondon Sekeluarga

Ingin memenangi duit raya yang lumayan dari Drypers ?? jom pakat pakat masuk peraduan baju raya sedondon sekeluarga dengan hastag #RayaBersamaDrypers yang sedang berlangsung. 

Jemput baca terma & syarat peraduan baju raya sedondon sekeluarga di SINI


9 Comments

  1. dah lama tak masuk peraduan mcm nie!

    ReplyDelete
  2. ehh menarik ni sue...tapi nape tak buat maser raya kang...eh akak tak bace lagi syarat2 die...nak usya jap laaa...kalo ok leh join ni ekekekekeekekek

    ReplyDelete
  3. teringin nak join.. tp tengok hat lain semua cun-cun.. hihi
    gudluck ciksu..

    ReplyDelete
  4. Salam QR..apa kabar?Lama tk singgah kat sini...sapa2 ada gambar sedondon tu..blh la join...Moga ada rezeki masing2..Aamiin

    ReplyDelete
  5. Menarik juga ni. Nanti ramai yang boleh join.

    ReplyDelete
  6. Menarik ni..tp kami ni kan ke famili cacamerba.tgkp gmbar raya pun tak penah molek..cmna nk join.huhu

    ReplyDelete
  7. best tapi MV takda yg sedondon tahun lepas

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin