Tudung kanak-kanak


Wordless Wednesday: Ramadhan 33 hari lagi


12 Comments

  1. tak lama jek lagi ramadhan bakal menjelma.... mane yg belum ganti tu cepat2 ganti jgn lengahkan....

    ReplyDelete
  2. Sebulan je lagi kan Cik Sue..... Moga Allah berikan kesihatan yg baik dan di panjangkan umur untuk merasa keindahan bulan Ramadhan. Insyaallah

    ReplyDelete
  3. in sha Allah,,peringatan persama

    ReplyDelete
  4. saya pantang dalam bulan pose nanti :D

    ReplyDelete
  5. moga sempat untuk kita melalui ramadhan kali ini kan..inshaAllah

    ReplyDelete
  6. tak lama dah...pejam celik pejam celik...

    ReplyDelete
  7. tak lama lagi....lagi tingal beberapa minggu

    ReplyDelete
  8. Dah tak lama kan nak puasa..ini bermakna dh tak lama jugak la nak beranak.hahaha

    ReplyDelete
  9. Dah tak lama kan nak puasa..ini bermakna dh tak lama jugak la nak beranak.hahaha

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin