Tudung kanak-kanak


25 Ramadan 2016

Hye !! Salam 25 Ramadan.. 

makin2 hujung ramadan ni, main masak je apa yang ade dalam esbok tu. berbuka ala kadar sudah. jadinya pada 25 ramadan, menu berbuka ade 
gulai ikan
ulam jantung pisang
sambal bilis campur kentang
sambal belacan
sayur untuk Rania


6 Comments

  1. Cik sue..syawal dh nk abes ni...ada lg entry ramadan dia..hihi

    ReplyDelete
  2. asslmkm ciksu..

    selamat hari raya.. ^_*
    sama la dgn kita. dah hujung2 ramadhan haritu masak je balance2 barang basah yang ada.. hihi

    ReplyDelete
  3. Ulam jantung pisang kakak suka cecah dgn air asam letak cili padi banyak sikit. Sedap jantung pisang ni:)

    ReplyDelete
  4. samalah kita cik sue hujung2 ramadan berbuka apa jak yg ada..selamat hari raya cik sue ..maaf zahir batin..sempat lagi kan

    ReplyDelete
  5. Tengok menu jantung pisang, teringatkan jantung pisang kat dapur..

    Selamat Hari Raya Ciksu, maaf zahir batin

    ReplyDelete
  6. kenapa goyang gambo tu Cik Sue...Mesti kerja si Rania ni hihi

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin