Kuih Kapit Coklat & Peanut

Tak sabar nak torai kuih kapit berperisa coklat dan peanut ni. harap2 ranggup lah. selalu dok beli, agak keras. jenuh nak ngunyah. dalam dok jenuh nak ngunyah tu pon, boleh gak habis sebalang. ekekeke. alasan tak baik membazir. membazir tu kan, amalan syaitan.

Dah ajak cik suami pergi ambil sendiri dekat rumah member, sekali katanya jauh lah. ambil di kampung nanti aje lah. adoiii.. lamanya nak menanti. kampung pon kampung lah. asalkan dapat juga merasa nanti. sabar tu kan, separuh daripada iman (",) maka bersabar lah wahai ciksu..

kuih kapit coklat

kuih kapit peanut 


Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Kuih Kapit Coklat & Peanut"

kami panggil kuih sapit kot, x sure: ')

salam cik sue , sdap nya kuih kapit dah moden sekarang ^^

Memang sedap kuih kapit ni, Nani suka yang peanut :)

wah kuih kapit! sedapnya
sorry lama tak ke sini ciksu
hopefully sihat2 aje ye
selamat berpuasa =)

Sedap ciksue..sy pun suka jenis yg rangup2.tmbh2 peanut memang suka.hehe

Meleleh air liur sama naik dengan coklat dan peanut kat kuih kapit tu, Ciksu. Lamanya nak tunggu balik kampung baru dapat. Bila nak baliknya CikSu? Masa raya ke?

Jangan sampai tidur termimpi-mimpi kuih kapit peanut sudahlah CIksu:)
Nanti ada budak ketawakan uminya mengigau kuih kapit haha...

Assalam, kak saya ada jual Kuih Kapit :-

Perisa Coklat RM20
Perisa Peanut RM20

Pelangi RM16
Orginal RM13

FREE COD : WANGSA MAJU, SETAPAK DAN SEKITAR KAWASAN.
W.A : LIYANA 017-2861205

This comment has been removed by the author. - Hapus

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF