Mee Goreng Basah, Karipap Ayam Dan Daging. Cukup lah !!

Mee Goreng | menu berbuka arini. gara2 ngukur jalan ke sana ke mari. balik rumah ini aje yang sempat di masak. boleh lah, kan!!! asalkan ade dan dimasak sendiri. kalau ke PARAM pon setakat beli kuih muih je. lauk pauk memang tak pernah beli di PARAM. 


nampak !! suruh makan. itu yang dibuatnya. ambil bekas kurma, habis di tuang ke dalam pinggannya. macam2 peelnya sekarang. jenuh melayan. kadang tu grrrrr je sambil ketap bibir je tengok gelagatnya. kadang tu buat2 tak nampak aje. kang kalau buat2 nampak, sakitnya tuh di sini.. bulan puasa sabaq banyak2. lagipon selsel otak tengah berhubung, kan !!!

Mee Goreng Versi Baby.. tumis bawang putih dan ikan bilis yang di tumbuk. dah garing masukkan air.. letak bunga kubis dan carrot. dah empuk masukkan mee.. gaul sebati. last sekali letak sawi. kacau2, siap. tutup api. buat telur love sebiji.. mulut asyik "annttikkkk.." "annnntikkkk.."





Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Mee Goreng Basah, Karipap Ayam Dan Daging. Cukup lah !! "

Bermacam ragam ank kalau baya2 ni kan ciksu,kena sabaq byk2 tp akk kadang tu jd tarzan jugalah sbb dah 3 org ni,lg mcm2 depa punya akai

amboi rania suka makan kurma ker....banyak nau kurma

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF