Tudung kanak-kanak


Niat Puasa Ramadhan & Doa Berbuka Puasa


doaku semoga puasa pada ramadhan tahun 2016 berjalan dengan lancar. tahun ini merupakan tahun kedua berpuasa sambil menyusukan anak. semoga dipermudahkan urusan penyusuan buat Rania ku sayang. sikit lagi ~

pertama kali juga, sambut ramadhan dengan air tak ade. dugaan :( harapnya esok lusa ade lah airnya. stok air simpanan dah tahap kritikal. tak leh nak bayangkan kalau masalah air ni masih berlarutan lagi 2,3 hari. ho ho ho. dah la bulan puasa, ade anak kecik ~

12 Comments

  1. selamat berpuasa untuk ciksu dan keluarga :)

    ReplyDelete
  2. Selalunye takde air.susah la kan dh nk puasa ni.selamat menyambut ramadhan buat ciksue sekeluarga..sy pertama kali ni puasa tgh sarat.semoga dipermudahkan juga hendaknya

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa dear Qaseh
    alah kesian nya kalau takde air kan time puasa ni
    hari biasa pun tak sanggup rasa nya menghadapi
    mudahan ada air lah esuk lusa nya ya
    dari kejauhan kaknoor mendoakan ..

    ReplyDelete
  4. Ramadhan Kareem,
    Maaf jugak segala salah silap,
    moga memperoleh keberkatan ramadhan Aamiin.

    ReplyDelete
  5. Selamat menyambut Ramadhan dan selamat berpuasa ya, Ciksu.

    La, cuaca tak panas lagi masih ada masalah air ke Ciksu? Dugaan betul kalau macam tu, dahlah bulan puasa lagi.

    ReplyDelete
  6. selamat berpuasa..memang dugaan betul kalau takde air ni, kerap juga baca ciksu bercerita ,masalah air takde ni..banyak-banyak bersabar ye dik

    ReplyDelete
  7. salam ramadhan ciksu. akak adelya ni baru je nak berenti menyusu dah 2 tahun 10 bulan, berenti pun dnegan sendirinya..sedih jugak bila bercerai susu nih heheh

    ReplyDelete
  8. salam ramadan..mv tahun ke3 berpuasa dan menyusukan..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin