Niat Puasa Ramadhan & Doa Berbuka Puasa


doaku semoga puasa pada ramadhan tahun 2016 berjalan dengan lancar. tahun ini merupakan tahun kedua berpuasa sambil menyusukan anak. semoga dipermudahkan urusan penyusuan buat Rania ku sayang. sikit lagi ~

pertama kali juga, sambut ramadhan dengan air tak ade. dugaan :( harapnya esok lusa ade lah airnya. stok air simpanan dah tahap kritikal. tak leh nak bayangkan kalau masalah air ni masih berlarutan lagi 2,3 hari. ho ho ho. dah la bulan puasa, ade anak kecik ~

Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Niat Puasa Ramadhan & Doa Berbuka Puasa"

selamat berpuasa untuk ciksu dan keluarga :)

Selalunye takde air.susah la kan dh nk puasa ni.selamat menyambut ramadhan buat ciksue sekeluarga..sy pertama kali ni puasa tgh sarat.semoga dipermudahkan juga hendaknya

selamat berpuasa dear Qaseh
alah kesian nya kalau takde air kan time puasa ni
hari biasa pun tak sanggup rasa nya menghadapi
mudahan ada air lah esuk lusa nya ya
dari kejauhan kaknoor mendoakan ..

Ramadhan Kareem,
Maaf jugak segala salah silap,
moga memperoleh keberkatan ramadhan Aamiin.

Selamat menyambut Ramadhan dan selamat berpuasa ya, Ciksu.

La, cuaca tak panas lagi masih ada masalah air ke Ciksu? Dugaan betul kalau macam tu, dahlah bulan puasa lagi.

selamat berpuasa..memang dugaan betul kalau takde air ni, kerap juga baca ciksu bercerita ,masalah air takde ni..banyak-banyak bersabar ye dik

salam ramadhan ciksu. akak adelya ni baru je nak berenti menyusu dah 2 tahun 10 bulan, berenti pun dnegan sendirinya..sedih jugak bila bercerai susu nih heheh

salam ramadan..mv tahun ke3 berpuasa dan menyusukan..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF