Stok Minggu Akhir Ramadan

Macam2 warna ade. sejuk mata memandangnya, kan!! ade cili merah, terung, timun, pucuk jangguih, cili kering, cili hijau, bunga kantan, daun kesum, bendi, paru, ayam tua dan ikan sardin. senarai list untuk menu berbuka di minggu akhir pon dah ade. semuanya menu simple2. 

 sekejap je kan dah sampai penghujung ramadan. macam mana terawih korang ??? semoga semuanya berjalan dengan lancar dalam 10 malam terakhir ramadan ni. moga dipermudahkan semuanya. aamiin. 


Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Stok Minggu Akhir Ramadan"

Hmm... rasa kakak kadan memula rasa cukup tapi kadang teringin nak masak lain kena beli yg diinginkan juga. Terung itulah yg buat pajeri ye. Kakak pun suka:)

Wow colourful..meriah sangat..bagus klu kita sediakan menu berbuka yg terdiri dr pelbagai warna dan khasiat

MV pula kalau bab stok sayur ni memang tak buat..haha..sebab nnt tak pndng pun..baik hari ni beli untuk esok..supaya cepat habis

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF