Testimoni Sabun Champaca


Sabun Champaca | ni lah sabunnya. pencuci serbaguna. punye lah wangi.


Testimoni Sabun Champaca | dah ramai yang menggunakannya. terbukti berkesan selepas
menggunakannya. oke ini pandangan ahkak mula2 nampak sabun champaca ni. serius ke boleh tanggalkan kesan kotoran degil. bukan ape, risau gambar edit je. maklum lah zaman sekarang kan serba canggih. serba serbi boleh dibuat untuk tarik perhatian pengguna. 


oke. itu semua testimoni daripada pengguna2 lain. sekarang mari tengok testimoni dari saya sendiri. ini jek yang ade untuk dijadikan bahan uji kaji. lain2 baju bajan yang terkena kesan kotoran degil tak banyak. bukan tak banyak tapi memang tak ade. ahahaaaa. 

meh tengok meh.. 

sebelum | telekung Rania. tak ingat pula kene ape. rasanya kene benda berkarat la. memang terang kesan karatnya. nampak tak cun dah. nak gune clorox, kang tak memasal dah bercapuk warnanya, kan ! comfirm tak cantik. 

dah lag kain telekung ni sejuk, lembut sangat bila dipakai. telekung khas bila travel. beli dengan cikgu tadika masa ahkak kerja aritu. order dengan cikgu tu masa die gi bercuti ke Bandung tempoh hari. memang sayang sangat. sekarang bagi ke Rania sebab masa mula2 nak beli aritu, cikgu tu dah gtau sesiap. kainnya singkat bila ahkak pakai. ahkak kan tinggi. tapi ahkak cakap, tak pe, nanti ahkak bagi dekat "bakal anak saya" memang ahkak tak sangka. percaya lah kata-kata satu doa. selalu lah sebut yang baik2. in shaa Allah, Allah Maha Mendengar. 

eh.. eh.. terkeluar tajuk la plak. hiks. 


selepas | direndam 2 hari. kotoran degil (karat) hilang. walaupon masih nampak bekasnya tapi tak terang seperti sebelum kalau ikutkan, selepas rendam kene gosok2 tempat yang ade kesan kotoran tu. tapi ahkak lupe lah dik..... 

walaupon direndam lama, warnanya tak luntur. masih kekal warnanya. hanya kotoran degil 
yang hilang. dah lah kesan kotoran pudar, warna pon kekal. sape tak suka, kan !! 


youselain kesan kotoran makin pudar atau hilang, baju bajan yang direndam dalam tempoh yang lama 2,3 hari tu, kesemua baju bajan tadi tak berbau hapak. ini memang perasan.  selalu ade juge terlebih rendam baju guna sabun biasa, lepas cuci comfirm adebau, kan. tapi sebaliknya bila guna sabun champaca ni baju bajan yang direndam tu bau die wangi sangat. sedapp je baunya. rasa nak ambil sabun tu letak kat tepi bantal sebelum tido sebab best sangat baunya. nampak ! tahap kesukaan ahkak dengan sabun champaca ni. 

berat sabun champaca ni untuk setiap satunya ialah 1 kg. cara nak gune semua dah dibagitau dalam flyers yang disertakan bersama sabun champaca tu nanti. 

selain ahkak korang pernah try sabun champaca ni tak !


Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Testimoni Sabun Champaca"

Amboih kemain testimoni dari ahkak ye..benda yg bagus dikongsi bersama..memang wangi sgt la ekk..tak pernah nmpk sabun ni.sapa yg jual or ada jual kt mana ye.1kg tu berapa harganya

Bagus tu untuk baju sekolah ank.akak yg mcm2 ada pada baju tu

First time dgr pasal sabun ni...

Salam ciksu.. 😍😍

Baca testimoni ciksu rasa terus nk beli.. Ciksu, ciksu sihat?

Belum pernah try...hihi...bru taw kewujudan dia

lain macam pulak bunyi sabun ni...

wow bagus produk ni sue...akak mmg suke kalo die dpt bersihkan kotoran sampai takde kesan...ni nak tak nak kene pakai clorox..masalahnye clorox ni busuk..kalo kene tgn tu adoi makan mase nak hilang gak...

first time ni tau..xpernah dengar mana2 lak

Macam macam produk sekarangkan Cik Sue.... OKlah tu kalau berkesan sambil sambil tolong produk org Melayu. Sapa lagi nak sokong kalau bukan kita ye dak...

baru pernah dengar cik sue..bagus pula..nak beli kat mana..kat sabah mcm belum pernah jumpa

Alhamdulilah.. atas rezeki yang dikurniakan. Allah S.W.T. semoga memberi sejuta rahmat dalam kehidupan puan sekeluarga..amin

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF