Kami Balik Kampung...

alhamdulillah... selamat sampai kampung ku awal pagi tadi. Balik dengan bas jerk. 

Kak long check kawasan ;)

dapat pulak makan gulai daging batang pisang dengan sambai petai ikan bilis. Cicah cabai tumbuk, berulam pucuk cekur.. nyumm. nyumm.. 

Balik kampung bersebab. Sebab apa ? 

TUNGGU..........





Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Kami Balik Kampung..."

Sebab apalah agaknya tu eh.. Okay tunggu next post =D

dah lama sangat tak makan pucuk cekur

Sedapnya Ciksu..

Gulai daging batang pisang? gimana tu, cam menarik jer, kongsilah resepi

Sebab apa tu ciksu... Hehehe..
Sambut besday rania ke..

Seronok la balik kampung.almaklum org bandar..kmpung pun jauh.hehe

Sesekali balik kampung dapat makan menu yang ohsem-ohsem, memang rasa nak balik kampung selalulah Ciksu.

Ni kes nak ambil hp yang baru repair tu ke?

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF