Tudung kanak-kanak


Kami Balik Kampung...

alhamdulillah... selamat sampai kampung ku awal pagi tadi. Balik dengan bas jerk. 

Kak long check kawasan ;)

dapat pulak makan gulai daging batang pisang dengan sambai petai ikan bilis. Cicah cabai tumbuk, berulam pucuk cekur.. nyumm. nyumm.. 

Balik kampung bersebab. Sebab apa ? 

TUNGGU..........





8 Comments

  1. Sebab apalah agaknya tu eh.. Okay tunggu next post =D

    ReplyDelete
  2. dah lama sangat tak makan pucuk cekur

    ReplyDelete
  3. Sedapnya Ciksu..

    Gulai daging batang pisang? gimana tu, cam menarik jer, kongsilah resepi

    ReplyDelete
  4. Sebab apa tu ciksu... Hehehe..
    Sambut besday rania ke..

    ReplyDelete
  5. Seronok la balik kampung.almaklum org bandar..kmpung pun jauh.hehe

    ReplyDelete
  6. Sesekali balik kampung dapat makan menu yang ohsem-ohsem, memang rasa nak balik kampung selalulah Ciksu.

    Ni kes nak ambil hp yang baru repair tu ke?

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin