Tudung kanak-kanak


Lagu Tema Drama Sayangku Kapten Mukhriz

Terlayan.. pastu tersuka.. best citer ni.. lagu pon best.. suka nau tengok gandingan raja afiq dengan dr ariana ni. hiks

jom layann...



Tajuk Lagu : Anugerah Terindah
Nyanyian : Black Haniffah


Lirik Lagu Anugerah Terindah - Black

Saat terlihatmu ada sesuatu

Yang pernah ku merasakan waktu dulu

Ingin ku berlari sendiri dan sepi

Cuba tuk sembunyi rasa ini

Namun hati menguasai diri


Haruskah ku luahkan padamu

Sanggupkah ku biar rahsia

Selamanya


Mampukah ku halang rasa cinta

Yang terpendam sekian lama

Bersyukur pada-Nya yang telah beri kepadaku

Anugerah yang terindah


Kerap ku berdoa agar cinta kita

Takkan pernah pudar hingga hujung nyawa

Dengarlah kasihku janjiku padamu

Takkan ada cela cinta lain

Hanya kamu yang ku mahu selalu


Haruskah ku luahkan padamu

Sanggupkah ku biar rahsia

Selamanya


Mampukah ku halang rasa cinta

Yang terpendam sekian lama

Bersyukur pada-Nya yang telah beri kepadaku

Anugerah yang terindah


Dan tak akan ada daya

Untukku mengabaikan cintamu

Kerana ku tahu kasihku

Telah tercipta dari pandangan pertama


Haruskah ku luahkan padamu

Sanggupkah ku biar rahsia

Selamanya


Yang terpendam sekian lama

Bersyukur pada-Nya yang telah beri kepadaku

Anugerah yang terindah

Yang terindah

10 Comments

  1. bnyk episod dah terlepas.. dah mls nak tgk.. hehe

    ReplyDelete
  2. Tak layan pun drama ni tai mmg betullah Aida..... sedap lagu baru Black ni ek....Kebetulan pulak hari tu tengok Black promo lagu ni kat Hlive

    ReplyDelete
  3. Ros tak tengok drama ni. hihihi

    ReplyDelete
  4. 1 episod pun tak tengok ni camna nak komen.haha

    ReplyDelete
  5. eca pun kdg-kdg layan ceta ne...tapi kdg2 tu geram je tgkkkkkk.hahahahaha\~

    ReplyDelete
  6. tak layanlah plak citer ni..huhu

    ReplyDelete
  7. Saya terlayan kalau nak hari tu berpuasa, Ciksu. Kalau tidak, memang saya tak berapa nak layan juga cerita macam ni.

    ReplyDelete
  8. Lagu black nie best.. tapi sha tak tengok drama nie.. x sempat..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin