Penutup Syawal 2016

beraya ke kajang, rumah tok sedara cik abe.. rindu mia.. lama tak jumpe.. dah sekolah pon.. 

mia yang manja. still dok atas riba, baring-baring macam die baby. mase bercuti ke langkawi ari tu, mia baya-baya rania lah. balik jek kl lepas raya haji 2013, tak lama.. bulan 12/2013.. tup-tup dapat tau dah pregnant.. alhamdulillah.. 

asal kak mia hilang je. mula lah mencari.. 

tapi kan.. rania buat derk je. sikit pon tak heran bila kak mia dok dengan ummi.. bila riba baby, kemain jeles. 

melawat kebun tok dan opah. macam-macam ade. 

airil, rania, damia. baik je deme ni berkawan. airil dengan mia pandai layan rania. suke lah rania ade geng.. 

hasil bercucuk tanam opah dan tok. comey je pucuk selom tu..  

dari pagi sampai ke malam melepak di umah tok. selepar maghrib gerak balik. sempat singgah giant jap. nak elak jem katanya.. 

suke lah rania naik ni. pestime jumpe tak payah letak token atau syiling. FOC je. asal benti, tekan lagi, lagi, lagi.. maklum lah, orang dah tak de. hiks. 

rania main lah ye.. ummi nak makan jap... 

pestime makan ayam uncle jack ni. rasanya? boleh lah.. 


Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Penutup Syawal 2016"

Jap je kan syawal dah berlalu.. Kita hritu penutup syawal majlis raya di kem..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF