Senyummmm !!

Senyum tak perlu kata apaa2..

Rania ! Rania ! ade je imaginasi die tau. kadang2 ummi pon gelak sensorang tengok kelakunya tu. terhibur dengan gelagatnya (",)

Ada masa die suka tiru gaya kite bercakap dalam telefon. memang jelas sebutannya dan ummi boleh paham. hiks.

Antara yang selalu dok sebut:
assalamualaikum
waalaikumussala
ayah
iye
tok
dah.. belum
tak nak.. tak mau..
makan nasi..
ayam.. ikan.. sayur..
ok
bye
wan
selamat malam..

Kalau tok telefon, bila tok suruh panggil tok, Rania ni saje je tau, boleh dia dok panggil wan.. wan.. wan.. haahaha. sian tok..

Tengok lah ni, ummi suruh cari huruf hijaiyah yang ummi sebut, boleh dia bangun, pastu capai hp menan die tu. pastu "senyummmmmmmm......."

Anak oh anak.. sentiasa meniru segala percakapan dan perbuatan ibubapanya ! so, jaga lah budi bahasa dan tingkah laku memasing ketika berada di rumah. segalanya bermula dari rumah.



Ikut sape lah ni erk !!!!!! kalau tau  dok dendiam.. ahahahahahaa.. >_<


Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Senyummmm !! "

betul tu kan..jagalah tingkah laku kita depan anak2..sennag ckp jomlah sesama menjadi org yg lebig baik..hehe

Ni msti perati ummi dok ambik gambar ni kn. Hehehe

Rania dah semakin bijak tu ciksue, seronok ye dok sembang dalam telefon. itulah setiap perbuatan dan percakapan kita akan jadi contoh buat anak2 kan

As salam,
Rania dh berapa umurnya skrg. Waaa keletah mulut dia kan. Mesti nnti dh byk bertanya ni...

Dah besar dah Rania yer...dah pandsi bercakap...lama bunda tak singgah sini...

makin besar makin bertambah bijak..hahha..mesti meriah umah kan..

samalah anak kita, memang suka ikut gaya ibu. Tambah lagi anak pompuan. Pakai pun nak macam ibu. Semoga kita jadi ibu bapa yang terbaik untuk anak2. :-)

Comel aje tau dak Rania ni. Heheh. Pandai ikut apa orang cakap

Ni mesti ikut Ummi ni. Hihihi.

Hah! Siapalah tu yang ajar selfie kat Rania ni, Ciksu?

Budak-budak memang seronok tengok gelagat mereka. Kalau tak buat apa-apa pun, hati ni tenang aje tengok muka anak-anakkan, Ciksu!

Hihi...orang yg paling dekat dengan dia tetulah umi

pintar sangat...MV terkesan sikit sebab mimi terikut gaya pengasuh taskanya..huhu..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF