Homescooling: Gunting


👉👉Aktiviti Mengenal Gunting & Belajar Menggunting 👈👈

Gunting ajaib nih beli di Diy. Terbeli tanpa sengaja. cari benda lain tapi ternampak gunting ni. macam menarik. terus ambil masuk bakul. niat dihati nak ajar rania cara pegang gunting seterusnya belajar menggunting lah.

berapa harganya. lupa lah plak. adeiii..

Rania boleh guna gunting ni untuk menggunting di bawah pemantauan saya lah. gunting ni tak macam gunting biasa, yang kita nampak tajam tu. ini pon tajam cuma mata gunting tak nampak. mmm, macam mana erk nak jelaskan.. uols kena beli dan pegang serta tengok sendiri. senang nak bayangkan.

Menggunting boleh melatih pergerakan tangan anak.. nanti sampai masanya, nak print alat bantuan mengajar untuk rania. boleh lah rania menggunting dengan jayanya, kan! Kira ni asas dan permulaan untuk menggunakan gunting lah..

Dah pandai menggunting, boleh buat aktiviti menggunting, menampal dan mengenal bentuk pulak.. in shaa Allah.. ummi cuba oke.. 


Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Homescooling: Gunting"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF