Julia Johari Dalam Walla TV1

Julia Johari Dalam Walla TV1| Syoknya.. !! bestnya.. !! rezeki kak julia johari dapat bersiaran dalam rancangan Walla Menu Kita, TV1.. dapat duduk sebelah menyebelah dengan Brian sambil makan-makan di Restoran Nasi Vanggey.. telan air liur je kite nengok reaksi akak yang bersemangat tu. kemain berselera makan nasi dengan ayam vanggey tu tau.
dan-dan tu jugak lah nak p cari dan jumpa kak ju tapi nasib lah teringat itu hanya lah siaran rakaman. in shaa Allah, sebelum pindah, nak kena p juga ke Restoran Nasi Vanggey tu. ayam vanggey punya pasal lah  ni. terliur tau nengok kakju makan ayam vanggey tu. dapny. dapnye. hihi ^_~

Kebetulan sangat sebab memang suka nengok rancangan Walla tu. salah satunya sebab Brian lah.. pot pet je die berceloteh.. sebelum2 ni pon dah tengok blogger2 lain.. tak sangka pulak ahad lepas (21/11/2016) blogger julia johari punya giliran. caya lah kakju.. pa pe pon tahniah diucapkan. bangganya ciksu dengan kak ju. doa ciksu semoga kak ju terus berusaha untuk berkongsi maklumat2 berkaitan tempat2 makan best, tempat2 bercuti yang menarik serta hotel bajet yang kebabom di blog ^_~

Nak berangan lah lepas ni, kot-kot ada peluang juga ikut jejak langkah kak ju, kan !!  berangan tak salah.. hikhik. mana tau nak pi tempat baru, kot2 rezeki di tempat baru ke khaannnnn..  ekekeekeke..

Meh la nak kongsi gambar yang sempat saya snap.. tetiba dok perasan kalau lah ciksu dok sebelah Brian tu. camno lah kan..... ekekekkekekee..


Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Julia Johari Dalam Walla TV1"

Julia johari ni blogger kan sis? Maaflah maznee orang baru. Tak tahu sangat pun

alhamdulillah rezeki juju, dia pun tak kekok dpn kamera, lg kamera tala ke dia lg buat org terliur nak makan, menyampah haha

Oh...dah bersiaran ye CikSu
Kakak lupalah date siarannya.
Ingat nak tonton juga tapi dah terlepas.

tengok juga..kak juju sporting habis

Wahhh rezeki tu lah masuk tv 😬

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF