Cara Rania Makan Karipap

Cara Rania Makan Karipap|Rania memang suka makan karipap.. tak kisah lah apa pon intinya.. sama ada inti kentang ke, sardin ke, ayam ke..

Cumanya Rania makan style dia lah.. so, ummi tak ada nak risau.. cara Rania makan memang lain dari yang lain.. maciam-maciam lah ini anak ;)

Nak tengok cara Rania makan karipap.. taaaaaaaaaraaaaaaaaa.....

ni haaaaaa... 
Ikut siapa pon tak tahu lah.. setakat dalam rumah duduk bertiga ni, memang Rania sensorang lah yang makan macam ni. ehehehe. 

Rania just gigit makan kelim karipap itu aje. sedebuk besar tu, memang tak dijamah. kalau ada 3 ketoi karipap.. ketiga-tiga ketoi karipapa tu, Rania akan makan kelimnya sahaja.. pastu karipap tu ditinggalkan.. 

Jangan ditanya kenapa.. ummi Rania sendiri pon tak da jawapan bak bagitau.. hihihihihi.. 

Nah lanje gambar tuan makan karipap.. hiks >_^
gaya duduk makan karipap pon ada style.. makin banyak akal.. makin banyak cakap..
sikit-sikit "ummi... itu ape.." 

ppppssttt: lagi 9 hari genap 2tahun 4bulan.. 


Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Cara Rania Makan Karipap"

Wah jadi cucu pakcik bagus ni, boleh join makan karipap.
Pakcik kalau makan apa jenis karipap pun, kelimnya mesti buang.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF