Hello December !


December Come Again !!! Hello December !!!Selamat Datang Disember !!! πŸ˜€

Bulan Disember datang lagi. dah satu haribulan kan hari ni. kejapnya masa berlalu. ada yang dah bercuti panjang ke? 😎 

Disember, bulan terakhir berada di bandaraya Key El. Tetiba rasa terharu dan sedih melanda diri bila jari jemari asyik menghitung hari. sedih bila nak tinggalkan rumah yang banyak cipta kenangan ni. Di rumah inilah daku dapat tahu diri ini pregnant. rumah ini juga lah tempat Rania dibesarkan hingga usia 2tahun 4bulan (lagi 10 hari in shaa Allah). kalau nak tulis, rasanya tak tertulis. banyak nau kenangan yang ada 😘

Disember.. hari ni juga dah bermula MAHA 2016.. tak sabarnya nak pergi. last pergi MAHA 2014, masa tu Rania baru 3 bulan lebih. memang sentiasa menanti MAHA ni. seronok dan teruja tiap kali menanti kedatangan MAHA. untuk MAHA 2016 akan berlangsung dari 1-11 Disember 2016. nak pergi kena tengok masa, lagipon sekarang kl musim hujan. hari-hari mendung je. tup-tup hujan. so, kena sediakan payung sesiap lah nampaknya. 

Disember.. bulan CUTI penghujung tahun bagi pelajar-pelajar sekolah.. arghhhh seronoknya cuti. cuti-cuti juge jangan nak nakal2 sangat oke. jaga diri anak2 memasing walau di mana korang berada πŸ˜‰

Disember juga bulan PENGANTIN BARU. hewhewhew  time cuti sekolah ni lah banyak jemputan kenduri kawin, kan!! ciksu pon ada juga jemputan di kampung, nak balik pon kene tengok keadaan dulu macam mana πŸ€—

Ape pon jom kita isikan bulan disember dengan aktiviti² yang dapat dijadikan kenangan untuk tahun-tahun yang mendatang. in shaa Allah πŸ˜…

Selamat bercuti dan menjamu selera ekekekeke.. den nak sambung mendobi dan mengemas barang dapur. kerja kerja akhir.. 

Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Hello December ! "

december ni pun ada banyak cuti, boleh la pergi bercuti..

Disember adalah bulan bongsu setiap taun.
Maknanya taun baru akan menjelma tak lama lagi.

bulan orang muda mengawan kata orang tua tua... hihi

December juga merupakan bulan paling banyak kita gunakan duit kan
Walau tak bercuti tapi sebab anak-anak cuti banyak makan di luar
Jemputan kahwin, khatan, tunang semuanya ada kos
So... kita macam bulan utk ganda pahala dpt bersedekah.

disember juga my anniversay..yahuuuuu..(tiba2 jek)
sekjpa je ms berlalu dah nak msuk thun 2017

Sekejap aje kan dah masuk Dece,ber, dah hujung tahun pun. Heheh :)

suka bulan dis sbb cuti sekolah so bila nk pegi keje jalan tak jem yahuuuuu heheh

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF