Murtabak Sedap di Chow Kit, KL

🌸بسم الله الرمن الرحيم🌸

Murtabak Ana sebelah balai polis jalan raja bot. betul betul dekat pasar chow kit.

Murtabak Ana nama diberi..
Klau cik abe ke sini beli barang basah, saya mesti pesan soh belikan murtabak ayam dan daging. ambil setiap satu untuk rasa.

Memang puas makan. isi padat, tebal. sorang makan pon kenyang. jenis saya kalau makan murtabak, jarang nak letak air bawang tu. makan murtabak gitu je.

Mula kenal dengan Murtabak Ana, sewaktu mula pindah ke kolumpur dulu. kiranya kali pertama ke Chow Kit lah. nampak aje murtabak, saje lah nak try rasa. sekali rasa nak lagi, lagi dan lagi. Time bulan puasa pon beli kat sini juga.

Kenapa lagi, lagi dan lagi sebab sedap, inti padat, tebal dan murah. Ayam atau daging hanya RM3.00.

Dapnye. dapnye. dapnye ^_~

Belum pernah entrykan di sini, ini gambar kali terakhir beli Murtabak Ana, sebelah Balai Polis Jalan Raja Bot. lepas ni kalau ngidam Murtabak Ana, comfirm lah kena turun kolumpur, kan !! ahaks.

siap dipotong. mudah untuk dimakan

padat ~makan sekeping ni, dah kenyang. 



Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Murtabak Sedap di Chow Kit, KL"

Wah...bila turun KL boleh cuba ni..

Sedapnya nampak... terliur pula tengok malam-malam ni...

Assalamualaikum CIksu. maaf lama tak ke sini.. sedapnya murtabak. murah tu Cik su Rm3..

yep, inilah murtabak yg sedap kat chow kit ni, kadg2 kami sanggup jln kaki semata2 nk murtabak ni..

sama la ciktie..kalau makan murtabak memang suka makan camtu je.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF